Жмеринська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області інформує, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» платник в-першу чергу має перевірити який ключ ЕЦП використовується першим. Варто пам’ятати, вірна послідовність підписів для податкової звітності наступна: бухгалтер-директор-електронна печатка.
Далі необхідно перевірити правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).
В подальшому слід звернути увагу чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується. Наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера.
Окрім того, помилка може виникати, якщо змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
У разі, якщо жодна з вищезазначених рекомендацій не допомагає вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
Днями в пункті пропуску «Могилів-Подільський – Отач» митного поста «Дністер» працівниками Вінницької митниці ДФС було вжито запобіжні заходи щодо недопущення переміщення через митний кордон України транспортних засобів із порушенням митних правил.
Так, о третій годині ночі в зону митного контролю заїхали вантажні автомобілі марки «Volvo» та «Renault Premium 450», кермували якими громадяни Республіки Молдова. Надані документи свідчили, що водії направляються до Російської Федерації. Проте, в ході здійснення митних формальностей, у спальних відсіках кабін було виявлено комплекти документів, згідно яких дані транспортні засоби були зняті з обліку та переміщувались в митному режимі «транзит» з Республіки Польща до України.
Встановлено, що громадяни Республіки Молдова намагалися перемістити ці автівки через митний кордон України з порушенням митних правил на підставі документів, одержаних незаконним шляхом.
Наразі Вінницькою митницею ДФС вилучено дані транспортні засоби та відкрито справу про порушення митних правил за ознаками ч. 1 ст. 483 МКУ «Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю», що передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів ‑ безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів.
Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIIІ внесено зміни до Податкового кодексу України, зокрема, збільшені на 12 відсотків ставки екологічного податку.
Збільшені ставки повинні застосовуватися платниками екологічного податку при обрахуванні податкових зобов’язань, що виникли з 1 січня 2017 року.
Податковим кодексом України для екологічного податку визначено базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу.
Так, платники екологічного податку складають податкові декларації за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715, та подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації.
Граничними термінами подання податкових декларацій та сплати податкових зобов’язань з екологічного податку вважаються за:
Якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати декларації відповідно до вимог Податкового кодексу України.
Більш детально з таким роз’ясненням можна ознайомитися у листі Державної фіскальної служби України від 30.01.2017 №2060/7/99-99-12-03-04-17 "Про адміністрування у 2017 році екологічного податку".
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 (далі – Порядок).
Для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»), а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом. Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, відповідно до закону подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН згідно з додатком 1 засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.
За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом 14 календарних днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення про:
Відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 до Порядку готується у двох примірниках, один з яких надається неприбутковій організації, а другий залишається в контролюючому органі.
17-05-23
17-03-22