Стаціонарне відділення для постійного проживання одиноких пенсіонерів комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування Мурованокуриловецького району" розміщене в мальовничому місці, де ростуть зелені дерева-старожили і молоді лісові та плодові насадження, квіти. Далеко за межами району знають, що тут проживають одинокі громадяни літнього віку. Все тут по-домашньому затишно, спокійно. Обладнано 8 кімнат для проживання, 2 для відпочинку, 3 – проведення медико-санітарних процедур. Є кімнати для зберігання продуктів харчування, промислових виробів. Громадяни похилого віку, а їх сьогодні 20, забезпечені цілодобовим обслуговуванням, раціональним чотириразовим харчуванням та медичним обслуговуванням.
Лікар і медична сестра постійно стежать за станом здоров'я підопічних стаціонарного відділення. Кожний день здійснюється огляд та прийом літніх громадян. Медичний персонал виконує прості діагностичні лікувальні та фізіотерапевтичні процедури. Здійснюють заходи щодо забезпечення належних санітарно – гігієнічних умов функціонування відділення.
Беруть активну участь у поширені медичних знань щодо профілактики захворювань та їх ускладнень. За їх сприянням 14 травня 2013 року проведено поглиблений медогляд підопічних із залученням лікарів комунальної установи "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня" та комунальної установи "Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико – санітарної допомоги". Цей захід проводиться щоквартально.
За потреби старенькі забезпечуються палицями, милицями, інвалідними візками, направляються до лікувальних закладів району.
Але медобслуговування полягає не лише в медичній допомозі, а й у психологічній підтримці.
Дуже важливою для наших підопічних є увага до них з боку керівництва району: голови райдержадміністрації Максимчака В.Д. та голови райради Гука В.А., які часто їх відвідують, надають всебічну підтримку.
Усі працівники стаціонарного відділення, медичний персонал створюють для своїх підопічних справжній острівець щасливої старості.
За матеріалами Мурованокуриловецької РДА
17-05-23
17-03-22