Податкова інформує (21.11.2019)

Автор: Сергій Категорія: Податкова інформує Створено: П'ятниця, 22 листопада 2019, 23:45

До уваги громадян та суб’єктів ЗЕД: Подільська митниця Державної митної служби України розпочала свою роботу

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2019 року № 858 «Про утворення територіальних органів Державної митної служби» (далі – Постанова) з 15 листопада 2019 року розпочинає свою роботу Подільська митниця Держмитслужби.

Зоною діяльності Подільської митниці визначено Вінницьку область, міста Хмельницький та Старокостянтинів, Хмельницький, Волочиський, Городоцький, Деражнянський, Красилівський, Летичівський, Старокостянтинівський, Старосинявський, Теофіпольський, Ярмолинецький райони Хмельницької області.

Адреса місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Лебединського, 17.

Виконання обов’язків начальника Подільської митниці Держмитслужби наказом Державної митної служби України від 13 листопада 2019 року № 124-о  покладено на ЄРОФЄЄВУ Вікторію Станіславівну.

Вінницька митниця ДФС продовжує здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень Подільській митниці Державної митної служби України. 

До уваги суб’єктів ЗЕД: З 07.11.2019 набрали чинності зміни до Митного Кодексу України щодо деяких питань, повязаних зі здійсненням митного контролю та оформлення

06.11.2019 у виданні «Голос України», № 212, опубліковано Закон України від 02 жовтня 2019 року № 141-IX «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо деяких питань функціонування авторизованих економічних операторів» (далі - Закон), який набирає чинності з 07.11.2019 року.

Основну частину Закону становлять зміни до глави 2 Митного кодексу України (далі - Кодекс), одночасно Законом також внесено зміни до інших глав Кодексу, які регулюють питання, пов’язані зі здійсненням митного контролю та оформлення, контролем правильності визначення митної вартості товарів, визначенням країни походження товарів тощо, які набирають чинності з 07.11.2019 року.

У зв’язку з цим для правильного виконання митних формальностей відповідно до вимог Кодексу з урахуванням внесених змін звертаємо увагу на деякі положення Закону.

Щодо подання документів, що підтверджують походження товарів

Змінами до статей 43 та 44 Кодексу змінено принцип декларування країни походження товару, а саме замість обов’язкового подання оригіналів документів про походження товару країна походження товару заявляється (декларується) органу доходів і зборів шляхом зазначення її назви та відомостей про документи, що підтверджують походження товару, у митній декларації.

Відповідно, з урахуванням внесених змін при митному оформленні допускається подання органу доходів і зборів сканованих копій таких документів, а подання їх оригіналів здійснюватиметься за загальним правилом, визначеним частиною другою статті 264 Кодексу, на вимогу органу доходів і зборів.

Щодо подання документів, що підтверджують заявлену митну вартість товарів

Змінами, внесеними до частини першої статті 53 Кодексу, виключено вимогу щодо подання органу доходів і зборів документів, що підтверджують заявлену митну вартість товарів і обраний метод її визначення, одночасно з митною декларацією.

Відповідно, з урахуванням внесених змін разом з митною декларацією органу доходів і зборів подаються рахунок або інший документ, що визначає вартість товару, та у випадках, встановлених Кодексом, - декларація митної вартості згідно з частиною другою статті 264 Кодексу.

Щодо продовження строків переробки товарів

Законом внесено зміни до статей 151 та 166 Кодексу з питання строків переробки на митній території України та за межами митної території України. З урахуванням внесених змін:

виходячи з технологічних особливостей переробки окремих товарів, попередньо встановлений строк їх переробки за письмовою заявою підприємства, якому видано дозвіл на переробку, може бути продовжений органом доходів і зборів, яким видано відповідний дозвіл на переробку, у тому числі понад строк у 365 днів;

строк переробки зупиняється:

у випадку переробки на митній території України, якщо товари, поміщені у митний режим переробки на митній території, не можуть бути своєчасно реекспортовані внаслідок накладення на них арешту (крім арешту внаслідок позовів приватних осіб), вилучення у справі про порушення митних правил, аварії або дії обставин непереборної сили, за умови підтвердження факту такої аварії або дії обставин у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, - на час такого арешту (вилучення, аварії, дії обставин непереборної сили);

у випадку переробки за межами митної території України, якщо товари, поміщені у митний режим переробки за межами митної території, не можуть бути своєчасно реімпортовані внаслідок накладення на них арешту, аварії або дії обставин непереборної сили, за умови підтвердження факту такої аварії або дії обставин у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, - на час такого арешту (аварії, дії обставин непереборної сили).

Щодо надання фінансових гарантій

Пунктом 37 розділу І Закону частину шосту статті 307 Кодексу доповнено винятками з правила щодо звільнення від надання фінансової гарантії, коли сума митних платежів, що підлягають сплаті, не перевищує суму, еквівалентну 1000 євро.

З урахуванням внесених змін зазначене звільнення не поширюватиметься на випадки застосування гарантій згідно з главами 8 «Загальні положення щодо митної вартості» та 20 «Митний склад» Кодексу.

Щодо впровадження форми митного контролю «пост-митний контроль»

Законом внесено зміни до статті 336 Кодексу щодо переліку форм митного контролю та доповнено Кодекс статтею 3371 «Пост-митний контроль».

Звертаємо увагу що відповідні нові положення Кодексу щодо пост- митного контролю набрали чинності з 07.11.2019 та застосовуються незалежно від наявності в особи авторизації авторизованого економічного оператора.

Щодо надання дозволів на здійснення митної брокерської діяльності

Змінами, внесеними до статті 406 Кодексу, виключено вимоги щодо надання дозволів на здійснення митної брокерської діяльності центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, разом із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту державного кордону.

З урахуванням внесених змін надання дозволів на здійснення митної брокерської діяльності здійснюватиметься тільки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну митну політику. 

На Вінниччині викрито нелегальну АЗС, вилучено пального більш ніж на 700 тис. грн.

Співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Вінницькій області спільно за працівниками Національної поліції під процесуальним керівництвом прокуратури в рамках розслідування кримінального провадження проведені слідчі дії на автозаправній станції в одному з сіл на Вінниччині. В ході досудового розслідування встановлено, що діяльність АЗС  була незаконною, здійснювалася без будь-яких документів щодо введення в експлуатацію та дозволів на реалізацію продукції.

Під час проведених заходів виявлено та вилучено понад 30 тонн пального – скрапленого газу, бензину, дизельного пального – всього орієнтовною вартістю більше 750 тис. грн. Також вилучені резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів та обладнання для його реалізації.

В рамках операції «Акциз-2019» у нинішньому році з незаконного обігу вилучено паливно-мастильних матеріалів на суму 4,3 млн. грн.

 

У вас немає прав для коментування