Податкова інформує (12.09.2019)

Автор: Сергій Категорія: Податкова інформує Створено: П'ятниця, 13 вересня 2019, 01:10

З початку року платники Вінниччини перерахували майже 10,5 млрд грн податкових платежів 

Впродовж січня-серпня 2019 року внесок платників Вінниччини до зведеного бюджету перевищив 10 млрд 458 млн грн податків, зборів та інших обов’язкових платежів.  Проти минулорічного податкові платежі зросли майже на 22 відс. або на 1 млрд 876,2 млн грн. Найвагомішими у формуванні зведеного бюджету, як і в попередні періоди, залишаються податок на доходи фізичних осіб – понад 5 млрд 39,3 млн грн, податок на додану вартість – більш ніж 1 млрд 997 млн грн, єдиний податок – майже 843,6 млн грн.

Якщо розглядати надходження у розрізі бюджетів, то до державного бюджету впродовж восьми місяців 2019 року спрямовано 4 млрд 710,4 млн грн, що на  24,8 відс. або 935,2 млн грн більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Надходження поточного року до місцевих бюджетів Вінниччини склали 5 млрд 747,6 млн грн. Плюс до минулорічного періоду –  19,6 відс. або на 940,9 млн грн. 

З 29 серпня розпочало роботу ГУ ДПС у Вінницькій області 

Кабінетом Міністрів України від 21 серпня 2019 року №682-р «Питання Державної податкової служби» щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року №227 «Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України» функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється.

Згідно наказу Головного управління ДПС у Вінницькій області від 29.08.2019 №7 «Про початок діяльності Головного управління ДПС у Вінницькій області» з 29 серпня 2019 року Головним управлінням ДПС у Вінницькій області розпочато виконання функцій і повноважень, визначених Положенням про Головне управління ДПС у Вінницькій області, затвердженого наказом ДПС від 12.07.2019 №14 «Про затвердження положень про територіальні органи ДПС». 

Для перереєстрації неприбуткової організації при внесенні змін до установчих документів необхідно подати заяву за формою 1-РН

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 зі змінами та доповненнями. Про це нагадують в  Жмеринському управлінні ДПС у Вінницькій області.

Зокрема, відповідно до вищевказаного Порядку у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів до контролюючого органу подається реєстраційна заява з позначкою «зміни», до якої додаються копії документів. Заява та копії документів повинні бути подані протягом 30 календарних днів з дня державної реєстрації таких змін, а у разі, коли державна реєстрація змін не здійснюється, протягом 30 календарних днів з моменту виникнення зазначених обставин.

Для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями, а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом. Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, відповідно до закону подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.

Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) неприбутковою організацією в один із таких способів:

  • особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;
  • поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону;
  • державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи або змін до відомостей про юридичну особу. Така заява передається в електронній формі в установленому порядку технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію створення юридичної особи або змін до відомостей про юридичну особу згідно із Законом.

Розгляд реєстраційної заяви з позначкою «зміни» здійснюється контролюючим органом. За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом трьох робочих днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення, зокрема, про включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру.

У вас немає прав для коментування