Строки давності для застосування штрафних (фінансових) санкцій до суб’єктів господарювання становлять 3 роки
Строки давності для застосування штрафних (фінансових) санкцій становлять 1095 днів, з дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання.
Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання, а спір стосовно такої деклараціїи та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.
Про спростування листів від імені
Державної фіскальної служби України
щодо сплати податку на нерухоме майно
Управління внутрішньої безпеки Головного управління Міндоходів у Вінницькій області інформує про те, що через мережу Інтернет з електронної адреси: nalogs_ua@minrd.gov.ua розповсюджуються листи від імені Державної фіскальної служби України. В них міститься пропозиція ознайомитися з документами щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що знаходяться у додатку.
Зокрема,
«Адрес отправителя: - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Государственная фискальная служба України
Львовская пл.,8 Украина, 04655, Киев-53
Тел.(044) 271-23-41
Здравствуйте. Напоминаем Вам о том, что согласно ст.265 НК, платить налог на недвижимое имущество, отличное от земельного участка, ежегодно обязаны физические и юридические лица, в том числе и нерезиденты, являющиеся собственниками объектов жилой недвижимости, просим Вас ознакимится с документами (прилагаем к письму для ознакомления) и принять соответствующие меры.
На потреби Збройних Сил у серпні мурованокурилівчани спрямували понад 140,8 тисяч гривень військового збору
У серпні 2014 року від платників податків Мурованокуриловецького району до Державного бюджету поступило 140,8 тисяч гривень військового збору, що становить 108,33 відсотка від запланованих надходжень.
Нарахування військового збору до Державного бюджету запроваджено законом України від 31 липня 2014 року №1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо пасивних доходів», який набрав чинності 03 серпня поточного року.
Жителі Мурованокуриловеччини - як і всі свідомі громадяни нашої держави щиро прагнуть допомогти українській армії у важкі часи військового протистояння на Сході нашої країни, адже зібрані кошти безпосередньо спрямовуються на потреби наших Збройних Сил.
Нагадуємо, що об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних витрат або інших виплат і нагород, які нараховуються( виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця(учасника) , отриманий від організатора азартної гри.
У разі затримки з відкриття рахунків податкові агенти не притягуються до відповідальності за порушення терміну сплати військового збору
У разі затримки з відкриттям рахунків для сплати військового збору податковим агентам рекомендується акумулювати суми коштів, призначених для сплати військового збору, з метою їх подальшого перерахування на відповідні рахунки.
У разі виконання зазначених дій податкові агенти не будуть притягуватись до відповідальності за порушення терміну сплати військового збору.
Відкриття та закриття рахунків поточного бюджетного періоду, а також відкриття рахунків наступного бюджетного періоду здійснює Державна казначейська служба України відповідно до покладених завдань.
Нагадуємо, з 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів» (далі – ПКУ), яким, зокрема, встановлено військовий збір.
Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри.