Податкова інформує (12.07.2017)

Автор: Сергій Категорія: Податкова інформує Створено: Середа, 12 липня 2017, 13:40

Час сплачувати податок на нерухоме майно!

Жмеринська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій областіі звертає увагу фізичних осіб, які мають у власності нерухомість, про необхідність сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Власники квартири/квартир, загальна площа яких перевищує 60 кв. метрів та власники житлового будинку/будинків, загальна площа яких перевищує 120 кв. метрів, повинні сплатити податок на нерухоме майно протягом 60 днів з дня отримання повідомлення-рішення.

Наразі, працівниками Жмеринської ОДПІ, вже сформовано та направлено майже 3 тисячІ податкових повідомлень-рішень про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити.

Слід зазначити, що за порушення термінів сплати податку до платників буде застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу у сумі від 10 до 20 відс. своєчасно несплаченої суми податку.

У разі неотримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку, або встановлення розбіжностей у наявній інформації про об’єкт нерухомості, необхідно звернутися з оригіналами документів на нерухомість до державної податкової інспекції, за місцем реєстрації. 

Увага! Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

  Жмеринська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області повідомляє, що наказом ДФС України від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів, зокрема:

  • Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
  • Реєстраційна картка для юридичної особи;
  • Реєстраційна картка для фізичної особи/фізичної особи-підприємця;
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Звертаємо увагу, що нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України у розділі «Реєстрація користувачів», за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor

На митне оформлення – 4 години

Відповідно до статті 255 Митного кодексу України митне оформлення завершується протягом чотирьох робочих годин з моменту пред'явлення митному органу товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що підлягають митному оформленню, подання митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та всіх необхідних документів і відомостей, передбачених нормами Митного кодексу.

Перевищення вказаного строку у зв'язку з проведенням правоохоронними органами та підрозділами внутрішньої безпеки ДФС спеціальних операцій, перевірок та інших заходів, які не є операціями, що здійснюються в рамках виконання процедур митного контролю, не допускається.

Вказаний строк може бути перевищений на час виконання відповідних формальностей виключно у разі:

  • виконання митних формальностей поза місцем розташування митного органу;
  • підтвердженого письмово бажання декларанта або уповноваженої ним особи подати додаткові документи чи відомості про зовнішньоекономічну операцію або характеристики товару;
  • проведення досліджень (аналізу, експертизи) проб і зразків товарів;
  • зупинення митного оформлення відповідно до Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції";
  • виявлення порушень митних правил або ознак порушення прав інтелектуальної власності щодо товарів, пред'явлених до митного контролю та митного оформлення. 

У вас немає прав для коментування